Luches en Trubia

junio 18, 2012

Cáceres con la Xente Minera

Filed under: Activismo,Aldea Moret,Cáceres,Huelga,izquierda unida — arístides @ 11:30 pm

Cáceres rindió un pequeñu homenaje a la Xente Minera que lleva 22 días de concentraciones, manifestaciones y encierros pe la defensa del sector Mineru y, hoy mismo retoma la palabra y la Acción con la HUELA XENERAL en les Cuenques Mineres Asturianes.

Xente Minera de Huelva a Xixón pasando por Puertollano, Utrillas, El Bierzo, León o les Cuenques del Caudal y del Nalón n’Asturies. Xente Minera que siempre estuvo ahí apretándose el cinturón desde la Guerra Civil haciendo hores gratis pa la “Puta España” o desde los Pactos de la Moncloa en los que algunos cambiaron el “traje pana” por un “Armani” y a ellos toco’yos la penuria de les reconversiones y los “lunes al sol”.

Xente Minera que repite la historia y vuelve a apurrir y esparcer Dignidá, Solidaridá y Llucha Combatiba que no deja de ser la Llucha de Clases y, reafírmase hoy mesmo con una Huelga Xeneral.

Hoy entonamos en Cáceres N’El Pozu Mª Luisa y sonaron les Gaites n’un sinceru Homenaje a esta Xente “Orgullu Patriu”. Hoy “esbabayeme” y dexaba caer les llagrimones tras les gafes acordándome, sobre to, de los Mios, de la Xente de Sama, de los Camaradas del Pozu Mª Luisa, de Carbones de la Nueva, del Pozu Sotón, del Carrio, de los encerraos en Candín o Santiago, de Pola Lena, de Moreda, de Morcín, de Turón, de Mieres, de la Camocha…

Xente Minera que vien a recordanos que nun hay que tener “Mieu”, que solo nos queda la Llucha, que los “biceps” de los “desertores del Arau” son “metrosexuales” de gimnasiu.

N’a Mina hay un “dichu”: “Un Paisano vístese por los pies” y un Barreneru que soporta un martillu ligeru (35 kg con pie hidráulicu), un Picador que rompe piedres p’encima la “testa”, un Entibador que “mamposta”, pon cerches y hastiales o un Guaje que palea carbón n’ Rampla no tienen per onde empezar pa (de una puta hostia) reventar 18 cascos de los “cuerpos represivos”.

Resistencia Minera

Ni un pasu atras

Huelga Xeneral

Puxa la Xente Minera

Anuncios

Dejar un comentario »

Aún no hay comentarios.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Responder

Por favor, inicia sesión con uno de estos métodos para publicar tu comentario:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s

Crea un blog o un sitio web gratuitos con WordPress.com.

A %d blogueros les gusta esto: